16:31

DIY: Wielkanoc Pisankowy obrazek z rurek do napojów.

Ozdoby wiosenno- wielkanocne, czyli coś z czym zawsze mam  problem. Przede wszystkim ponieważ najwolę moje mieszkanie w tonacji biało-szaro- czarnej z akcentami w mocnych nasyconych kolorach jak kobaltowy czy rubinowy, a tu co roku proponowane są pastele, róże i inne kolory na wyobrażenie których w mojej przestrzeni, przechodzą mnie ciarki. Dlatego przy dobraniu kolorów do tego DIY oddałam pałeczkę siostrzenicy, która zresztą bardzo ochoczo zabrała się za tworzenie, a potem z wielkim uśmiechem zabrała swoje jajo do domu. Przed Wami pisanka z rurek, którą spokojnie mogą mogą zrobić szkraby, z nieznaczną pomocą kogoś, kto może sprawnie posługiwać się ostrymi nożyczkami. Do dzieła!


Materiały:

  •  ramka na zdjęcia- albo bez szkła zabezpieczającego obrazek albo, jak u mnie "przestrzenna" 
  • kolorowe rurki do napojów
  • kartka zwykłego papieru
  • papier prezentowy/ kawałek materiału 
  • taśma dwustronna
  • ostre nożyczki

Wykonanie:

Z papieru wycinamy kształt jajka w odpowiadającym nam rozmiarze. Jeśli ktoś jest równie uzdolniony jak ja, szukamy szablonu w Google i drukujemy go lub przykładamy kartkę do monitora i zaznaczamy na niej widoczny kształt. Papier jest tylko bazą, nie będzie go potem widać więc nie przejmujcie się śladami długopisu. Na wycięte jajko naklejamy taśmę dwustronną, tak by pokryła cała jego powierzchnię. Stopniowo odklejamy warstwę ochronną taśmy i przyklejamy rurki, poziomo, ściśle obok siebie. Gdy całość jest już wypełniona, odwracamy jajo papierem do góry i obcinamy rurki( najłatwiej pojedynczo) by były równo z przygotowanym kształtem i przypominały pisankę. Ostatnim krokiem jest przyklejenie gotowego jajka do wybranego, stanowiącego tło materiału lub papieru prezentowego. Całość wkładamy do ramki i rurkowa pisanka gotowa.
Materiały-3 zł
Czas- 15 minut
Uśmiech dziecka- bezcenny ;)



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz